Faq

Zamawianie

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Dodaj produkty do koszyka. Następnie kliknij ZAMAWIAM. Po kliknięciu  zaloguj się, jeśli masz konto lub uzupełnij dane adresowe rozliczeniowe i dostawy. Na kolejnej stronie sprawdzisz swoje zamówienie, adres dostawy i wybrany rodzaj płatności. Kliknij ZAMAWIAM i zapłać poprzez szybkie płatności online, jeśli wybrałaś/wybrałeś tę opcję. W przypadku zwykłego przelewu dane do zapłaty znajdziesz na stronie, która wyświetli się po dokonaniu zamówienia, pod linkiem w wysłanym od nas mailu, oraz w zakładce Moje zamówienia (jeśli posiadasz konto)..

Jaki szybko realizowane są zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia w przypadku.

  • Płatności za pomocą systemu Przelewy24.pl.
  • Płatności za pobraniem

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Każda zmiana statusu powoduje wysłanie maila informacyjnego z informacją o bieżącym statusie Twojego zamówienia. Każdy zarejestrowany klient dodatkowo status zamówień może zweryfikować po zalogowaniu się do swojego konta klienta.

Jakie dostępne formy płatności?

W naszym sklepie możecie Państwo zapłacić w dwojaki sposób wybierając:

  • Płatność za pobraniem kurierowi
  • Płacą za pomocą systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl lub przelewu tradycyjnego

W przypadku wybrania płatności w formie Pobrania do kosztów przesyłki zostanie doliczona kwota 4 zł.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście wystawiamy faktury VAT, chcąc ją otrzymać wystarczy wypełnić pole NIP w adresie rozliczeniowym.

Dostawa

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

W przypadku płatności przelewem wszystkie przesyłki wysyłamy na drugi dzień roboczy od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.

W przypadku płatności za pobraniem oraz Przelewy24.pl przesyłkę wysyłamy na następny dzień roboczy od złożenia zamówienia.

Jakie oferujemy formy dostawy?

Wszystkie dostawy realizujemy za pomocą zewnętrznych firm kurierskich a w szczególności:

  • Inpost S.A.
  • Poczta Polska S.A.

Inne

Czy produkty można zwracać?

Oczywiście produkty zakupione w naszym sklepie można zwracać w terminie 14 dni.

Jaki można złożyć reklamacje?

Reklamacje można składać wysyłając informacje mailową na adres:

  • ugotuj@ugotujsam.pl

Kim są Wasi dostawcy?

W większość naszych dostawców pochodzi z Wielkopolski. Staramy się aby wybierać tylko sprawdzone źródła oferujące odpowiednią jakość.